Studiebesök

Haft PBL hemma hos S heela dagen idag. Skönt att slippa åka ända till skolan ibland för oss som åker dagligen annars. Hursom blev vi iprincip klara med arbetet som ska in senast fredag. Känns hur bra som helst!
Jag och N var iväg på ett studiebesök/intervju, som tyvärr blev ganska misslyckat. Inte alls som vi tänkt oss! Frågorna vi ställde fick vi ganska flummiga svar på osv. Tråkigt med kul ändå att ha hört och sett lite lite. Samt att det blev ju en erfarenhet inför nästa studiebesök/intervju :)

Kvällen har jag spenderat med näsna i boken, eftersom jag somnade igår har jag idag ist. läst nästan halva så tar jag resten imorgon. Känner mig riktigt ambitiös ju ;P

Måste bara få tala om hur mycket jag tycker om alla i min PBL grupp (även klassen). Det skrattas konstant när vi ses och det är väldigt mycket mys :) Haha! ♥

Sov dags snart.. i morgon har vi lektion i Samtalsmetodik, ska bli kul. Sen slutar vi vid 12 och då tar jag "helg" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0