Tjejkväll och utgång

Torsdagskvällen var det tjejkväll i Stan. Jag som redan varit ned tidigare efter skolan ohc shoppat loss lite åkte ändå ned för att möta upp mamma, Sus, mormor, moster och kusin. Herregud vad mycket folk, gick knappt ta sig fram inne i mitticity när jag kom ned. Fick med med lite mer saker hem..

Kvällen vankades det utgång, super taggad var jag ända tills de ringde från ena jobbet och frågade om jag kunde jobba fre. Bestämde mig för att vara nykter, men suget kom mer och mer så det blev inte riktigt så. Super trevlig kväll med några tjejer ur klassen och några till hemma hos H innan vi traskade vidare till Ankan för att fortsätta kvällen. Tack tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0