Träningsvärk

Har ont i precis hela kroppen efter gårdagens Pump. Lyckades överabelasta min axel på något vänster också, inte kul alls. Men stoppade det mig från att åka iväg på ett kombi pump/spinning pass nu ikväll då? Nej! Men skönt var det. Nu kommer jag förmodligen knappt kunna röra mig imorgon, men det får det vara värt. Spinningen var riktigt kul då jag endast varit på denne instruktörens pass en gång, så som han tjoar och stojjar förstår jag att hans pass är fulla jämt. Tråkigt bara att han kör måndagar, samma tid som pumpen.

Hursom nu ska det bytas kanal.. MTV, hur länge ska ni visa A shot at love? Fy fan vilken skit! DH nu ist eftersom jag somnade ifrån det igår kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0