Äntligen färdig!

Nu är tentan klar. Känns hur skönt som helst. Eller nåja den ska läsas igenom imorogn när hjärnan är rensad efter sömn, sen ska den skickas in. DÅ kommer det kännas lövely! :)
Känner mig riktigt duktig nu när jag klarat av den, eller det vet jag ju inte än, men den är skriven och klar. Trodde jag aldrig när vi fick uppgiften. Blir dte en komplettering så blir det, det är trots allt min allra första tenta.

Skönt med lite avkoppling förut på jobbet med god mat och massa töl. Litet möte som sade samma saker som alltid nästan. En massa uppskattning från högre makter och jag fick nu äntligen min egna nyckel. Men inte gick dne till dit den absolut ska, haha. Jag är inte förvånad.. får ordna det på lördag.

Nu säger ögonen och hela kroppen tack och god natt för idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0