Arbetshelgen

I fredags njöt jag för fullt av fredags mys tillsammans med älsklingen. Efter att jag var klara med seminariet åkte jag med Svärmor till Bergvik för lite shopping. Blev en del då jag hittade mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent av dem :) Sånt gillar vi ju. Följde med en del oväntat också

Efter träningen spenderade vi kvällen hos Svärmor och P med tacos och massa andra gottigheter. En present så klart osv. Dam fotboll och majoritetet av oss var icke roade, men fick ge vika. Ovanligt? :P
Hursom var det härligt med en riktigt skön fredag att göra absolut ingenting. Avslutade med att somna i soffan en timme eller två då John Blund tog över.. Aldrig påstått att jag är social, men va fan de är vana nu!

Resten av helgen har jag spenderat på jobben, meycket rogivande. Skönt att jobba lite mellan varven också. Igår total fastnade jag i nya boken vi ska börja med i morgon i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0