Flickan som lekte med elden

Äntligen sitter jag i soffan efter en sen kväll/natt på jobbet med mycket folk. Ladies night i stan igår så vi hade den "officiella efterfesten" hos oss. Kul att medelåldern höjdes för en gångs skull :)
Varit till andra jobbet idag på dagen igen. Tiden bara rullade iväg och plötsligt var klockan 15. Självklart eftersom jag ville iväg från jobbet direkt 15.15 blev dte massa strul, tack snälla bästa kollegorna att jag fick smita.

Bodypump Teknik och ett Bodypump pass stod på schemat. Sista gången någonsin jag körde  #70! Jippie! Ser verkligen fram emot det nya och längtar tills imorgon :)

Hursom nyduschad och mjukisklädd sitter jag här redo att hugga tag i skolböckerna en timme nu innan vi ska iväg på bio med Svärmor och P. Flickan som lekte med elden, känns som en ganska given film just nu. Mina förväntningar är höga, men tyvärr tror jag det blir en besvikelse om man ska tro på vad alla andra sagt jämfört med Män som hatar kvinnor. Mén man ska inte tro på allt man hör.. right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0