Fredagsmys

Härlig dag det varit. Inte hunnit med värst mycket men det är väll så det ska vara när man är ledig antar jag. Skön sovmorgon med mannen innan det var dags att skicka in tentan.
Dubbelträning spinning/core och Bodypump och där mellan hanns det med en snabbis på stan. Mina nya leggins som jag visade bild på tidigare gick sönder även de nya, skit! Jag som verkligen ville ha dem! Men nu fick det vara nog och det blev inga nya faktiskt..

Nu är vi hos Svärmor och P. Idol och räkkväll. Min favvo från förra året Nils kom självklart vidare iår också, det är lite som Bagge sa: Ingen riktig slutaudition utan Nils. Haha! Han är ju hur skön som helst! :)



En snygg trio!


Bjuder på Nils audition från 2008 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0