God Morgon God Morgon!

Kul att klockan ringde 07.00 imorse. Både mobilen och vanliga klockan. Men nej hej och hå, här kryper vi under mannens täcke bara 5 minuter, INTE 50. PANIIIK! Vaknade 07.43 och skulle bli upphämtad 07.50. Det betydde att jag helt enkelt fick ringa så de slapp vänta in mig.. Egen bil med andra ord.
Slängde ned frukosten och matlådan och hann till skolan på rekod fart, men i tid. Haha!

Haft en slö dag med en lektion och lite PBL, som sagt veckans enda. Imorgon är det pbl hela dagen med undantag för handledning :) Jag klagar inte alls på mitt Schema.

Hann precis hem för att byta om till träningen. Bodypump stod på schemat och ökning. Hej på dig träningsvärken imorgon! Hursom jäkligt skönt.

Tog den vecko-traditionella-gå-upp-till-älsklingens-farmor-kvällen idag med. Gos med vovvisarna och nybakta bullar. Det tackar vi inte nej till.

Nu är det läggdags så ajg inte försover mig imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0