Hemtenta - atnetmeH

Sitter just nu och försöker bli klar med hemtentan. Har tills imorgon kväll på mig men vill lbi klar idag så jag akn slappna av och vara ledig imorgon. Har kommit en bra bit.. första uppgiften är klar och inskriven i datorn. Eventuella tjusteringar bara. Andra uppgiften är halva kladden klar, men den är mycket lättare än första mer egna åsikter och tankar. Ska hursom packa ihop snart för att bege mig iväg till ena jobbet på möte. Känns som att hjärnan behöver vila nu, suttit sen 10.30 i morse med undantag för en snabbis till jobb och mat. Även ryggen behver vila, känns att vi sovit i vår gamla 120cm säng med en katt på armen hela natten också, men det är det värt! :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Duktig du är gumman :)

2009-09-17 @ 19:57:33
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaa, visst är jag? ;) hihi

2009-09-17 @ 23:55:38
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0