Idolmys

Hann knappt innanför dörren efter skolan innan det var dags att åka till träningen. Kombipass Pump/spinning. Tvingade med Svärmor in på spinningen då det är så trist att spinna själv, men det här kombipasset går rätt lätt ändå..

Slängde mig in i duschen och snabbt ner med en macka väl hemma igen och åkte sen vidare till Jonna. Idolmys, men jag orkade knappt hålla mig vaken så mycket mer än så blev det ej. Kände lite press inför intervju filmen också. Men kul att ses en stund vännen :)

Väntar på att det ska lbi klart sen lär jag däcka i sängen. Det var hur underbart som helst att komma hem och landa lite på jorden igen, och absolut i soffan.



Förövrigt är jag en jävla bra golfare, men Jonna dessto sämre fotograf :P

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahaha :P

2009-09-30 @ 06:33:16
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0