Jäkla krångel..

Hur trött får man bli? Allt krånglar med mig just nu, kul? NEEJ!

Beställde ett par jeans till Svärmor i fredags från Gina, självklart i mitt namn. Tror ni det blev rätt då? NEJ! De är ju totalt felmärkta, både i strl och längden. Drygt! Gina har tyvärr ingen vidare telefon service utan man fick kommunicera via mail. Hursom får jag skicka dem tillbaka, de sätter in pengarna igen och sen får man göra ett nytt köp. Why? Tacka vet jag HM, där är det Service.. nåja, efter lite gnäll!

Annars är det större krångel som infinner sig just nu. Inte ett dugg kul! Jag hoppas att jag får prata med nån vettig människa imorgon som kan lösa det åt mig. Ta bort allt, det blir det bästa. Blir förmodligen mycket bättre utan er. För hur kul är det att bli bortkopplad och ett nytt telefon nummer att ringa?

Blev ett litet klagomåls inlägg, men känner mig bara irriterad just nu. Varför kan inte allt bara flyta på som det ska? Håller tummarna för det bästa!


Så här arg känner jag mig just nu :P Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0