Kreativt

Känner mig riktigt kreativ i skolan. Haft handledning en timme, resterande PBL. Vi disskuterade en hel del, jag själv lyckades med att göra ett porträtt av hela min grupp :) Rätt fint om jag får säga det själv! Och förlåt till Lottis att jag glömde bort dig, inte min mening!!

Annars ingen dag att klaga på. Maten stod på bordet väl hemma och med det en matlåda tills morgonen. Tränat, vilket jag nog fått snilleblixt på, men det skiter jag i.. för löövely och kul är det! Kompenserade med att åka till mormor och få mig bullar, allt för längesen. Hittade även massa bilder i hennes dator som jag inte ägde, sånt gillas ju.


I min grupp är vi alla lika ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0