Seminarie

Haft PBL på förmiddagen i skolan och en del tenta i form av Handledning på em. Nervöst innan men skönt efteråt, behövdes verkligen. Nu är det bara morgondagens Seminarie på förmiddagen sen kan jag släppa det här ämnet och ledig från skolan tills på tis. Skönt! Dock består ju helgen av jobb..
Känns skönt att jag redan är klar med allt inför morgondagen så det är bara att skriva in det och ändra lite när vi väl sätter igång. Ska befinna mig hemma hos H redan 08.45 för 9-12 kör vi. :)
Tacka vet jag datorer och internet. Det innebär att vi inte behöver till skolan alls utan kan köra Seminarie med hela klassen samt lärare via vårat intranät. Hur bra?

En kvällmacka o natten nu!


Ge mig sommar och söta klänningar igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0