Sjuk

Skönt att jag var ledig från skolan igår, eller inte ledig men hemma plugg. Och det gjorde jag verkligen.. läste närmare 100 sidor. Kände dock att böckerna fick falla åt sidan då jag inte alls kände mig helt 100 i kroppen. Men dum som jag är åkte jag självklart med svärmor och tränade. Varför? Kan ju trösta mig med att jag inte tog på hälften av vikterna jag brukade? Dumma Johanna!

Hursom mår jag sämre idag, men är inte helt gör dålig ändå. Vill inte att det ska bli värre än så här så försöker ta det så lugnt jag bara kan. Haft en slö med lång dag i skolan idag. Kul att vara tillbaka efter helgen och en ledig dag. Haha!

Nu blir dt lite små plugg innan det blir filmtajm med mannen :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Urch :( äre jag som smittat dig?!:(

2009-09-01 @ 20:26:06
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha njedå det tror jag inte. Förmodligen cyklandet iösregn som gjorde sitt till :P Hursom mår jag bättre idag! Krya på dig! Puss

2009-09-02 @ 18:42:52
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0