Slö start på veckan

Hemma studier idag, men eftersom jag läste allt igår har jag med andra ord varit ledig idag. Fick frulle av Svärmor innan träningen. Skönt att spinna och Cora igen, var ett tagsedan. Måste sluta bara pumpa, vill ha variation :)

Förövrigt har dagen gått i inga knop alls typ. Var till jobbet för att göra om mitt mobil abonnemang men det sket sig i starten, får ta't i slutet av veckan. Men bättre sent än aldrig. Kommer sänka min månads kostnad till en tredjedel av vad jag har nu.

En sväng till mormor för att fixa inför fredag. Tar med typ hela släkten på en liten tripp. Skönt med ett avbrott i vardagen igen och kul att vi blir så många.

Nu ska jag djup dyka ned i sängen som är nybäddad, skola i morgon. Enda dagen på hela veckan men lektioner. Kan inte påstå att de sliter ut oss med lektioner, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0