Tillbaka

Skola hela dagen och det innebar såklart massvis av skratt. Givande och mycket intressant. Fått nytt tema och jag känner mig riktigt taggad för att börja me det nu. Tur vi gör det i morgon! På tisdag ska vi göra nånting extra kul som jag längtar massa efter! Ge mig tisdag nu.. hoppas den här veckan går fort, men det tror jag nog. Är förmodligen ledig från skolan på fre så det blir kort vecka och mesta dels PBL.

Gjort mitt första kombipass på gymmet. Bodypump/spinning. Kroppen har fått en riktig genomkörare och jag känner mig så där skönt sliten i kroppen nu, och det med träningsvärk efter gårdagen känns! :D
Fler sådana pass lär det bli..

Nu är det sista minuterna med min favvo idol Nils.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0