Gravid symtom

Det är så kul när man har föreläsning hela dagen i skolan och lyckas somna på båda två. DÅ vet man att manär gravid på riktigt. Är så sjukt trött hela tiden och jag anser ju egentligen att det borde vända nu när solen strålar jämt, men icke. Kanske inte så konstigt med tanke på att man är inne hela dagarna och i skolan är inte luften helt ok!

Hursom var det en bebis med hicka i magen idag. Hur häftig känsla som helst! :) Älskar när det lilla livet rör på sig coh gör mig påmind om att det är två-i-en just nu!

Föröverigt har vi idag gått 25 fulla veckor, vilket innebär att vi imorogn går in i vecka 26, 25 + 1 som barnmorskan räknar. Spännande! Jag bara längtar tills jag får hålla i det lilla livet även om jag faktiskt njuter till fullo av tiden nu innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0