Helgen

Haft en skön lång och ledig helg. Fredagen spenderades med bästa Jonna. Åkte runt och letade köksbord m.m till mitt kök och fann nått enstaka jag gillade. En sväng på stan med mamma och mormor hanns med innan. Fick med mig en del nya kläder hem, den här gången faktiskt från HM's mamma avdelning. Enda affären istan med någorlunda snygga mamma kläder.
En speciell dag med många leenden ♥

Lördagen var det Marten på I2 så följde med släkten dit en stund medans A och Svärfar fortsatte i köket. Med mig hem fick jag strumpor som alltid och munkar. Mums! Var till stuvbutiken och beställde en tapet till köket som kommer sitta på lite annorlunda ställe, men kommer bli super!
Åkte lite impulsivt med kusin på spelning i Mariestad. Trevligt sådant om än en sen natt. Kul med lite impuls saker ibland.

Söndagen var det inte många knop. Degade så mycket det bara fanns ork till. Agerade hundvakt till en liten Elton som fick både ett och annat ryck på Svärmors katt. Tog en promenad hem för att inspektera köket ist för träning. Har blivit sjukt lat :P Hemma gjord kycklingsallad, mys med Elton och sovande i soffan avslutades veckan rätt skönt.

Har insett den här veckan att det är rätt praktiskt att inte bo hemma ibland. Man får mat överallt och blir lite extra bortskämd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0