Helgen

Äntligen har jag tid över att göra nånting annat än att jobba eller renovera. Hur underbart som helst. Helgen har gått i ett och det är förvisso kul, men slitsamt.

Snälla Svärfar är här för att hjälpa oss med förberedelser inför att köket anländer på fre, det är ju dock han som kommer hjälpa A att göra hela köket. Men just nu sänks taket, väggarna fixas till osv. En heeel del som ska göras, men ajg läääängtar så tills det blir klart.

Inatt är sista natten på byggarbetsplatsen också. Imorgon tar iallafall jag mitt pick och pack och flyttar hem till Svärmor och P samt hos mamma tills köket är helt klart. Orkar inte med allt damm som är överallt och färglukten. Känner mig lite skitig direkt jag kliver ur duschen. Men ajg ska inte klaga, för om en vecka är det förhoppningsvis helt färdigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0