Sjukling

Har varit sjuk i över två veckor nu, så sjuuuuukt tråkigt. Men det är bara lite snuva kvar sen jäklar ska jag vara frisk på riktigt. Hursom haft några sköna med hektiska dagar nu.

I ons var det ju Bio och restaurang besök med jonna och våra A. En god matbit på Alfié och sen Alice, helt ok film fats än jag somnade i slutet.
Torsdagen var jag på tok för sliten i kroppen för att orka upp till skolan. Blev en hemma dag med mamma och en herrans massa röj i lägenheten.. Ett träningpass iform av pump på kvällen och sen övernattade vi hos Svärmor och P då det var liiite väl stökigt här hemma.
Fredagen bjöd på underbar sovmorgon inna frullen stod klar på bordet, lyx! Blev ett IKEA besök i brist på annat. Svärmor ansåg vi absolut skulle ha "det bästa hon nånsin köpt sig".. hmm jag vet inte ja.. men en pall iaf. Tack å tack, den kommer säkerligen behövas mer än jag tror, men först ska den bli vit.
Vi rev ner det sista i köket och gjorde oss en välförtjänt vända till Napoli för lite käk med A's vän innan jag fick bege mig till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0