Sjukling

Efter att hårt Pump pass vid lunch var det en sliten Johanna som däckade i soffan. En snabbis itll Bergvik med mannen för shopping och mat inköp innan det blev hem för att laga mat. Eller A och hans vän gjorde maten, kryddig men gott, tack pöjker :)

Orkade inte följa med dem och se på fotbollen i stan utan åkte hem till Svärmor en stund, halv slumrade i soffan tills mannen ville hem.

Känner bara äntligen har min sjuka kropp butit ut. Haft smått nt i halsen i en vecka nu och vill hellre att det bryter ut på riktigt än är små fegt. Känner dock att hela kroppen tagit stryk och det känns som feber nte är allt för långt borta, tur jag är ledig tills på måndag så jag har tid att vila mig. Har ju förstås en hel del att göra.. men det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0