BF + 10

Så då har vi haft en natt till, inga värkar som satt igång och inte en känning. Typiskt? Ringde Spec. mödravården förut då jag blev ombad att göra så igår. Anser nog att det "sipprat" under natten men inget överdrivet så de ville jag skulle avvakta ytterligare och se fram tills de skulle ringa tillbaka vid 11-tiden. Jaha, bara fortsätta vänta! Jag hoppas hursom vi får komma upp på kontroll så vi vet, vore skönt att få bekräftat hur det ligger till.

Haft lite sammandragningar nu på morgonen som jag hoppas håller i sig och blir värre under dagen. Men inget jag akn påverka direkt, eller har ork till.

Idag bir en dag mest hemma. Vill dra täcket över huvudet även idag trots strålande sol och så ska det nog få bli. Är riktigt trött och varför inte passa på at sova nu medans vi kan? Vi får se hur dagen ter sig..

Imorogn har vi tid hos BM och jag vill INTE behöva gå dit. Men om det nu blir så är det väl skönt då vi får veta hur allt kommer bli om det inte händer nått snart. Snälla, snälla bebis kom ut till oss nu..

Kommentarer
Postat av: Melanie

Hej tjejen! Hur gick det för er, sa dom något vid senaste samtalet? Åh nej, här finns inget att vara avis på, det är SÅ lugnt än så länge. Inget som händer alls. Visst är det lite konstigt, att man kan längta så efter att få ont? Haha:) Johan säger det "jag trodde aldrig jag skulle önska att du ska få ont" :-) Nää, inte jag heller, men nu vill man verkligen inget hellre.



Hans semester är slut idag också, så imorgon måste han till jobbet om inget händer innan dess. Vi trodde verkligen inte att han skulle behöva gå tillbaka, utan att hon skulle vara ute innan dess. Men nu ser det dystert ut...det segaste är också att han jobbar natt, så det är ju inte så kul att vara ensam hemma då. Men vad gör man? Som tur är har dom jourpersonal som rycker in, om jag ringer på honom under natten haha:-)



Nåväl. Jag hoppas du mår ok ändå, man kan verkligen säga att vi sitter i samma båt gumman. Passa på att sova när du är trött, det gör jag. Vi behöver nog alla krafter vi har kvar, spec nu när vi gött över så länge också. STOR KRAM TILL ER!



(facebook? adda mig gärna, Melanie Wennerström)

2010-08-05 @ 17:52:54
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Melanie

Nu har jag minsann mina misstankar tjejen:) Nu har du nog fått eran bebis, eller är på gång i alla fall. Hoppas ni inte behövde gå till barnmorskan idag då;) Här händer inget som vanligt, det är lugnt och seeeegt. Plus 12...suck!

2010-08-06 @ 11:38:27
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0