Egen tid

Idag har jag för första gången sen pyret kom ut gjort nånting på egen hand, men han var saknad hela tiden. Cyklade ned till stan för att möta upp de bästa för en fika. Blev en snabbis in på H&M för lite shopping, en del till mamma och en del till E. Men mitt åker tillbaka! Hursom kom ösregnet när jag cyklade hem igen, men vad gjorde det? Saknat min cykel!! ;)

Kom hem till A och E. Matdags för lillen direkt innan vi däckade i soffan båda två. Nyss avnjutit mat, E sover och vi ser på Fångarna på fortet. Egentligen tänkte vi ta en kväll ute med käk och bio, men ingen av oss ville vara ifrån pyret eller hade ork så det får vänta. Vi tackar mormor ändå för att hon och Elton ville ställa upp som barnvakt. Nu ska vi snart sätta på Beck - Levande begravd.


Åh vad jag längtar tills nästa utlandsresa, då vi är tre ist. för två ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

meeen va syynd o lämna tillbaks :( de va mysigt me fika iaf ;) puss

2010-08-25 @ 10:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0