Hjärtat är två veckor

Och vart har dessa två veckor tagit vägen? Herregud, för två veckor sen var han inte ens 24 timmar gammal. Vårat lilla älskade liv. Hur sjukt fort går inte tiden? Jag vill bara stanna den och låta honom vara så här liten och bekymmers fri hela livet..

Bästa två veckorna i mitt liv och jag älskar dig mer och mer för varje dag, om det är möjligt! Konstigt egentligen att man kan ha så mycket kärlek till en annan människa som man har till sina barn!

A och E älskar er mer än ord kan beskriva, mina ♥


Kommentarer
Postat av: Melanie

Håller med, förstår inte alls vart dagarna tar vägen? Timmarna går så himla fort också, POFF så är det en ny dag igen:) Våra smä växer så fort, vi får njuta av varje dag verkligen. Vad ska ni hitta på för något idag? Kramar!

2010-08-23 @ 07:59:05
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: AnnaMalin

Vad fin han är, lille E! :-) Härligt att bara njuta av varandra så. Kram!

2010-08-23 @ 10:43:46
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0