Kräftskiva

Slapp dag idag. Uppe tidigt då det kom hen gubbe och kollade på ugnen som inte funkar. Jaha, en vecka till måste vi vara utan, drygt. Men sen jäklar ska den funka annars blir jag arger!

Låg i soffan hela familjen och slappade tills A skulle iväg och golfa. Fixa iórdning lillen och begav oss bort till min mormor. Fika och somnade bredvid lillen som slocknade direkt vi kom dit.

Spenderat kvällen hos min moster med släkten för kräftskiva. Dock utan kräfter för min del, synd då det är så gott. Menan inte riskera att lilla E blir allergisk eller får magont pga nått jag äter. En mysig kväll med massa bebis då min kusins lilla E på 3år och deras H en månad äldre än våran E var med :)

Nu är det snart sängdags. Imorgon är en späckad dag då bland annat E's morfar kommer på besök. Ska bli så kul att träffa pappa, han har inte sett underverket mer än på kort, och för min del var det längesen vi sågs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0