Morbror och gammelfarmor

Idag får vi besök från stora staden. Eller i kväll kommer de och stannar över helgen, E's morbror och gammelfarmor kommer hit. Tyvärr kunde inte brorsans tjej A följa med, tråkigt! Men det kommer fler gånger. Ingen av dem har sett prinsen än och de längtar nog otroligt mycket båda två :) Vi längtar efter dem iallafall.

Men innan dess ska ve bege oss bort till Farmor och P, hämta vagnen som vi glömde igår. Trötta någon? :P Sen får vi se vad dagen erbjuder. Behöver få undan lite här hemma samt packa ned nödvändigaste grejerna vi behöver under veckan, framförallt till E. Tur det inte är långt hem..

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Jag tror också att mycket har med viljan att göra, hur stark man är som person själv. Du har inte rökt någonting alls? Inte ens "feströkt" nått?

Där kommer min nojja, första gången man kommer gå ut med vännerna. För de finns fasiken inge godare än en cigg till alkohol!

Men jag ska verkligen försöka hålla mig, för de är inte värt de!



Åh du har rätt, alla dessa pengar kan man hitta på nå mycket roligare för :)

2010-08-27 @ 13:52:19
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0