FridaywithHardcoreSuperstar

Igår tog jag ledigt från praktiken. Var så trött att at knappt tog mig ur sängen. Kanske inte så konstigt med tanke på att det varit jobb, praktik och träning i princip varje dag hela den här månaden.

Hursom tog jag en kort prom bort till Svärmor för att få mig lite frulle, sen vart det raklångt läge i soffan med kissen på magen hela dagen. Sov mest och det var hur skönt och välbehövligt som helst.
Em blev det kombipsset BP/spinning, om jag inte var helt slut innan var jag det efter, sjukt skönt med ett riktigt pass.

Kvällen blev det jobb då det var dags för Hardcore Superstar att spela hos oss. Bra spelning, men inte riktigt min musiksmak. Plockade upp mamma innan hemfärd för att få hem henne tryggt ;) Sen var det underbart att få krypa ned bredvid mannen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0