Hallå i magen?

Det är lite komiskt, satt och läste en blogg igår om en tjej som fått barn för ett år sedan. När hon var i samma vecka som jag är nu kände hon sig inte ett dugg gravid och undrade om hon verkligen var det..
Precis samma tankar rullar runt i mitt huvud just nu. Självklart vet jag att det är en bebis där inne, men det känns verkligen inte som det. Känner mig mest lönnfet och vill bara att magen ska bli större så det kan börja synas på riktigt. Visst det gör det, men jag menar ännu mer än nu! Helst av allt vill vi ju ha sommar så lill*n kommer ut :) Det jag är mest spänd över är ju vilket kön det blir samt hur en blandning av mig och A kommer se ut.. Kan inte ens i min vildaste fantasi få fram en bild.


En liten Johanna för 22år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0