Nattligt besök.

Från idag och resten av veckan är jag ledig från praktiken, ska bli skönt iom att jag ska jobba hela helgen.

Har spenderat dagen med Svärmor eftersom vi kom överens igår om att åka runt och kolla en del idag. En snabbis på bergvik som avslut men hör och häpna inget köp. För övrigt undrar jag hur folk kan kissa på ringen på offentlig toalett? Hur äcklig får man bli? En av alla nledningar att jag hatar dem!

Jonna har varit här nu på kvällen, suttit och tölat om allt mellan himmle och jord. Hon hjälpte mig även med att slänga i en färg i håret så nu är det rödlätta äntligen borta, om än inte helt..

Min lilla älskling är hos oss inatt. Han ligger här och sussar så gött i soffan. Ska snart ta med mina bästa och krypa ned i sängen ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe :p det hade behövts en färg till va? Pusss

2010-02-02 @ 22:35:59
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jonna: Nejdå ingen fara, dte lyser igenom hela hövvet.. alltid så :P Ses ikväll! Puss

2010-02-03 @ 09:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0