Ny vecka, nya äventyr

Haft en bra dag på Praktiken. Suttit med i en del möten som varit intressanta. Däremot har jag haft väldiga problem att hålla ögonen öppna.. pigg i kroppen men tung i ögonen.

Gick en timme tidigare och hem till H för att ficka lite med en tenta till skolan occ berätta som goood good news vilket automatiskt medför sig "tråkiga" för våran del. Förlåt tösabeten, men jag orkade hålla mig vaken genom halva, sen slumrade jag till i hennes soffa. Sötisen ville inte väcka mig utan lät mig sova en stund, tack sötis det var väl behövligt.

Spenderat kvällen hos Svärmor och P. Eftersom någon av oss inte orkade iväg till träningen så fick det bli en promenad med lilla Elton dit. Han fullkomligt älskar dem, vilket inte är så svårt, och blir så bortskämd. Det är nog ganska ömsesidigt iofs.

Nu är det verklige läggdags.. ett inlägg till den sängen bums, ögonen faller ihop på mig snart.


Hjärtat och jag på klassfest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0