Saturday

Det där med bombning av inlägg ang graviditeten blev inte riktigt så. Ha rinte känt för att dela med mig av allt riktigt och tror nog jag skaffar en söt liten bok och skriver ned allt i ist. vi får se..

Hursom har senaste dagarna flutit på som resten av veckan. Mys dag med mamma och mormor i tors, träning, fredags mys med mannen osv. Idag har jar jobbat. Dock relativt lugnt.. kanske inte så konstigt med tanke på vädret. Kul att man knappt tog sig utanför dörren eller in i bilen :P Mindre kul att skotta väl hemma igen.. men tur söta mannen nästan gjort klart allt när jag anlände ;)

Varit till bergvik en snabbis med Jonna. Införskaffat födelsedagspresenter till "Svärfar" P och min kusin som båda fyller år till veckan. Fick med lite till mig själv i form av en godispåse.
Ska ligga raklång i soffan nu tills jag börjar jobba igen.. känner inte för det alls, men det går nog fort hoppas jag. Lär blir en lugn kväll om inte annat.

Roligare inlägg än såhär blir det inte..


Kommentarer
Postat av: Linda

tycker jag du gör rätt i gumman.

Du får föra en liten gravid-dagbok, kan va kul att läsa om några år för dig, och kanske även för bebben när den blir äldre :)



Tycker iaf om er massa :)

<3<3<3<3<3

2010-02-22 @ 01:53:06
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0