Seg dag

Kan inte påstå att dagen har gått fort. Började dåligt redan i morse, frullen var slut och sne har den fortsatt så på praktiken med irritation och diverse andra saker. Inte kul dag alls!
Enda possitiva var att jag hann ned en snabbis på stan och köpa mig nytt schampoo och balsam då det andra börjar sina..

Åkte iväg och tränade direkt efter jag kom hem. Spinning för att få svettas och köra ur benen ordentligt, men vilket mesigt pass. Kunde ha kvittat! Men man kan inte vara nöjd jämt tydligen.. Jaja, hursom var det ju träning iaf.

Spenderat kvällen hos Svärmor och P jagandes en liten Elton. Att jaga och reta kisse är tydligen väldigt kul, men att tränga ihop sig med mig i lilla soffan och somna båda två var inte helt fel iaf. Godingen min.

Nu är klockan långt efter läggdags och imorgon väntas en späckad dag igen, praktik, träning och jobb.. sne är jag leeeeeedig i helgen. Ska blir helt jävla underbart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0