Slöaste torsdagen

Åh vad skönt att jag hade sovmorgon i morse, men åh så skönt att de ringde från A's fotbolls klubb 8.30 och väckte mig. Att alla jämt ska ringa när jag har sovmorgon, testa mobilen ist! Orkade inte somna om efter det utan gick upp och pillade med massa annat.

Svärmor kom och plockade upp mig vid 10 för att följa med hem till dem. Där har jag befunnit mig hela dagen med ett snabbt undantag för nödvändig shopping. Legat ned burrad i "offan" med mjukisar och filten över mig och sovit mesta dels hela dagen, fått både frukost och lunch serverat.. Bortskämd jag? Nee, inte alls! :P
Så händelserik har den här dagen varit. Men det har ju sin orsak!
Sånna här dagar är ju iofs. jävligt sköna ibland och jag önskar de kunde infinna sig oftare, trots att jag inte ofta har orken att bara ligga inne.

Nu är det läggdags som gäller, redan krupit under täcke och tackar den som kom på idén med bärbara datorer. Ska vara på skolan vid 09 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0