Snälla mammi ♥

Min mamma är en sån där som älskar att ge bort saker. Igår när jag och mormor kom dit fick vi varsin allahjärtansdag present. Jag fick en jättefin tunika samt en underbart fin berlock i guld som symboliserar en Mamma med sitt barn. Egentligen skulle jag inte fått den förens den lill* kommit ut, men mamma orkade inte håla sig. Och det tackar jag så hemskt mycket mamma! ♥ Super fint var det! Nu ska jag bara laga min andra halskejda så jag kan hänga på berlocken sen :)

Mormor  fick en jättefin berlock iform av ett hjärta i vitguld. Det är hon värld, för hon är ju världens bästa mormor ♥

Bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis Till En Liten i Magen!!!! :D

Va roligt! Hoppas du mår bra och att du kan njuta av tiden! :) Kram

2010-02-15 @ 20:34:53
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack söta du :) Jo tack det är bara bra och jag njuter i fullo! Hoppas allt är bra med dig/er! Kramis

2010-02-17 @ 21:24:37
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0