Trevlig Lördagskväll

Jätte trevligt hemma hos mamma igår. Massa tjatter om allt och inget, god mat så jag trodde jag skulle spricka osv. En Cider och kvällen hade varit fulländad, men icke.

Åkte med in till stan för att träffa lite folk och komma ut en stund. Blev RR som snabbt fylldes proppfullt. Det är kul att vara nykter nångång och se på andra, men fan jag är inge bättre själv väl ute!
Kom på mig själv att jag stod och skämdes för en del människor, men varför? De har kul själva, bjuder andra på skratt och skiter i vad andra tycker. Precis så det ska vara ju! Som sagt alla är vi nog likadana mer eller mindre när alkoholen tar över kroppen. Jag tycker det är skönt att mamm och hennes vänner kan vara ute och roa sig precis som förr, fast troligtvis har de mer vett i skallen än vi yngre :P

Åkte hem i vettig tid med moster och mamma. Somnade gott tillsammans A och vovven. Jag låg på A's arm och Elton på min, hur gott?

Tack mammi och alla ni andra för en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0