Underbar dag!

Som vi har längtat efter den här dagen. Vaknade alldeles för tidigt och tiden gick sakta. För er som inte vet har det varit den stora dagen hittills sen ci fick veta att vi skulle få en liten bebis, men andra ord dags för Ultraljud. Nervös som bara den åkte vi upp till sjukhuset och fick titta på det lilla livet. Känslan går inte att beskriva, men absolut bland det häftigaste jag varit med om någonsin. Bilder kommer jag dock behålla för oss själva tills vidare..

Tårarna sprutade när vi väl kom ut därifrån och det var en stor lycka att få visa upp livet inom mig för kommande Mormor och farmor m.fl. Ytterligare tårar földes, av glädje..

Den här dagen kommer jag aldrig någonsin att glömma ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att det var en underbar känsla gumman! Mysigt :D Jag har en present till korven. Förvånad? Jag kunde inte låta bli :O



Puss på dig älskling!

2010-02-26 @ 12:06:27
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha nej inte förvånad, men du ska inte! :) Puss

2010-02-27 @ 10:27:08
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0