V.7

Och V.17 :)

Jag har ingen motivation att blogga varje dag. Det kommer och går lite grann det där men avskrivandet. Har haft en skön vecka med praktik varvat med träning. Känns som det är så veckorna ser ut numera, hinne rinte mycket annat då jag slutar 16 varje dag och det ska tränas efter eller så är jag så trött i kroppen att jag somnar direkt väl hemma.. Suttit med i en del givande möten i tis, spännande och jag hoppas verkligen de går vägen. Vore kul att kunna följa även efter praktik.

Igår kväll fick vi ett infall och åkte hem till Svärmor och P för att övernatta där. Eftersom jag hade sovmorgon idag och då får frullen serverad passade det ypperligt. Att kissen tyckte vi skulle vakna 06.55 i morse var dock inte OK!

Nu är det film och mys i soffan som gäller.. jag spyr på OS snart, inte ett dugg intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0