Årets Garderobiär 2009

Söndagen den 27/12-09 var det dags för den årliga kroggalan här i stan. Jag som jobbat som en tok under julen skippade den dock iår. Åkte istället hem till Svärmor och P med lilla plutt Elton och hade det lugnt och skönt. Vid 22-tiden ringer min kusin och talar om att jag fått pris som Årets Graderobiär 2009 på Nöjes egna förgala. Det var en lycka i kroppen som hette duga. Bara äran liksom :) Känns kul att bli uppskattad. Ska bli kul att få hämta min utmärkelse till helgen då jag ska jobba. Tack tack och åter tusen tack söta kollegor på fabriken!

Har tidigare om åren fått för Årets Klant, Mini Polis. Haha! Det är inte lätt att vara Johanna alla gånger. Men det här slog alla. Att få en tacksamhet för det jobb man lägger ned är alltid kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0