Barcelona 091230 - 100104

Haft en toppen semester i Barcelona med min älskade, Jonna och hennes A. Åkte hemifrån tidigt natten till onsdag för att bege oss mot Stockholm och Arlanda. 06.40 var det dags för vårat plan att lyfta från svensk mark och anlända i Barcelona tre timmar senare. Hur skönt som helst att kliva ur planet där solen strålade och det var 18 grader varmt, vilket innebar 40 grader varmare än hemma, helt sjukt!

Vi har hunnit med allt och lite till. Sett massvis av saker och åkt kors och tvärs över hela BArca Ätit super äcklig mat, pratat spanska då de inte kan speciellt bra engelska. Firat nyår med halva barcelona på La Rambla, hur mycket folk som helst. Sett på spansk bio utan engelsk tal eller text. Shoppat, gått oss helt slut i benen. Skrikit PENIS mitt inne i centrala barcelona. Däremellan har vi hunnit med en herrans massa till.

Bästa på hela resan var i lördags då vi var på fotboll på Camp Nou med en nästan fullsatt läkare. Helt galet. FC Barcelona - Villa Real. Jag är inget fan av fotboll som ni vet, men det här var riktigt häftigt! :)

Sämsta på hela resan var hemresan med ryanair som jag aldrig mer kommer flyga med. Aldrig någonsin fått så dåligt bemötande som då och det satte ju sina spår..
Det var fyra trötta själar som entrade Karlstad i måndags kväll. Skönt att komma hem, trots att man inte vill vara hemma!

Tack till mina tre bästa resekompanjoner som gjort hela resan till den fantastiska som den var! ♥




Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack själv min kära! ;) Fan va kul vi hade! Åh jag längtar tillbaka ;) Pusspusspusss

2010-01-07 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0