Bortglömd

Känns som att det här året kommer vara det då bloggen glöms bort. Känner inte för det som ag gjorde frr, trots att jag bara har den för egen del som mer en dagbok utan att lämna ut de innersta deteljera och hemlisarna.

Hursom har veckan rullat på och det är redan söndag. Tiden går så fort. Jag har under veckan hunnit avverka två dagar på praktiken oc det känns spännande och bra :) Är spänd inför kommande veckan!
Hunnit med promenader i kylan och varit till gymmet för Bodypump flera gånger. Helvete vilken träningvärk min stackars kropp drog på sig efter tre veckors uppehåll, men fan så skönt det är.

I fre bjöds det på tacos hos Svärmor och P inför Let's dance premiären. En del goa skratt hann jag med innan jag sov bort mer än halva programmet.
Har hunnit med lite jobb också, på båda ställena. Det ena värre än det andra. Ena jobbet är det ingen värme på och andra var vi för lite folk inne för att klara av jobbet, men det gick.
Känns skönt att vara tillbaka i vardagen på riktigt nu med jobb som jag ska osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0