Fredag

Nu är det sovdags strax. I helgen väntas jobb hele tin..
Är sjukt trött efter en vecka med praktik och de händer saker. Nu börjar det verkligen kännas mer som en praktik än innan, och har fått förklarat varför det var så lugnt som det vart i början :) Med andra ord jag trivs!

Skulle umgåtts med Emma nu på kvälla egentligen men min trötthet och klena kropp fick ta överhanden. Sorry vännen, men hoppas vi kan ses på sön :D
Fixade ihop lite käk med älsklingen inna jag däckade i soffan innan 20.30. Och vaknade typ nyss. Ska bli intressant att se om jag lyckas somna om nu.. men verkar inte vara några problem alls då de är jobbigt att hålla ögonen öppna just nu..

Kommentarer
Postat av: Emma

jaa vi måste ses snaaart nu!! :( alldeles för längesen. buhuhuu <3

2010-01-23 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0