Fredagsmys

Äntligen är jag hemma i soffan för dagen. Efter en ganska så seg dag på praktiken slank jag förbi Jonna för ett umgås en snabbis med henne och Johanna som jag inte sett på evigheter :) Alltid lika mys!
Tröttheten tog dock över så älsk fick hämta upp mig. Plockade upp lillfisen iform av Elton hos mamma som ska bo hos oss i helgen, med undantag för imorgon på dagen då vi båda jobbar. Ska bli mys att ha han är hela helgen..
Att det piper överallt och älsklingen busar musten ur honom är riktigt mysigt :)


Ungefär så här som på julafton ser det ut här hemma på golvet nu ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

va mysigt :)

2010-01-15 @ 19:47:59
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0