Hjemme fra Oslo

Sånn har vi blitt Norsk på någre dager. Nei, verkligen inte.

Haft en toppen helg som tyvärr gått allt för fort. Varför kan inte tiden gå sakta när man åker bort för?
I fredags efter att jag sovit bort de få timmarna fram till Oslo var det hem till Svärfar och B direkt som gällde, massa babbel och godaste kyllingkebaben som finns, ett måste när man kommer dit.
Kvällen spenderade vi hos J och F, A's syster. Mys att träffa dem, men ni har väl redan räknat ut att jag somnade i soffan.. som alltid. Massa glada miner och jag tror vi somnade gott allihop trots en promenad hem i -12.

Lång sovmorgon på lördagen och frullen stod sedan på bordet. Sen tur ned på byn som det så fint heter, lite shopping och en fika med A's kompis M samt att vi mötte upp J och F igen. En standard middag på  Sara's. Så underbart god mat de har där. Sen åkte vi vidare hem till M's kjereste K. Trevligt att träffa henne. Super söt och trevlig tjej :) En norsk komedi fick oss alla att skratta gott innan taxin tog oss hemåt igen.

Söndag idag och ytterligare en skön sovmorgon. Sen var det packning av alla saker innan jag mötte upp E och A som bosatt sig i Oslo sen några år tillbaka. Härlig fika och fick ta igen en herrans massa. Alltid lika kul att träffa dem då det känns som det var i går. Självklart kom Gran Canaria resorna upp, som alltid, och man skrattar så man viker sig ungefär.. bland de roligaste resorna jag gjort någonsin.
Sen var det bara packa sig in i bilen och åka hemåt. Snälla jag överlät ratten till mannen även hem och tur det då jag somnade ganska omgående..

Borta bra men hemma bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0