Jag lever!

Inte dött under julen. Jag har bara prioriterat familjen på den lilla lediga tiden jag haft. Har egentligen hur mycket som helst att uppdatera, men en hel del måste jag hålla för mmig själv samt att det inte finns ork för det heller.

Men vi kan börja med julaftonen. Såg ut som alltid. Först hos moster med hela släkten och där blev det verkligen en julafton av dess like. Härliga skratt och tårar då de bästa julklapparna skulle fram :)
Kvällen blev som alltid hos Svärmor och P. Ännu mer klappar och ett skönt avslut innan jularbetet drog igång.

Från juldagen och fram tom 29:e december var det jobb hela dagarna som gällde. Spenderade kvällarna med familjen och försökte vila inför nästa helt galna dag. Mellandagsrea är galet inom elektronik branschen.


Snälla Pappi tog äntligen massa kort av oss tillsammans :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

gu va fint kort ;) roligt med riktiga bilder! :D

2010-01-07 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0