Lördag

Tog en regäl sovmorgon efter att lillen väkt oss 05.30 för utgång. Stackars älsklingen åkte iväg vid 07 för jobb. Själv låg jag och elton kvar i sängen och götta oss.

Mamma plockade upp oss för att skjutsa mig till praktiken. Vilken seg dag! Trodde det skulle vara mer folk än det var, men tur första timmarna gick fort. När kl slog 18 stängde vi igen ohc gick hem. Synd bara att jag missade kalaset hos Kusin, men hoppas du klarade dig ändå sötnöt? ;)

Slängde ihop en favvo kyckling gryta och inväntade sen man och hund. Eftersom vi både är lediga ikväll och i morgon vill vi självklart passa på att ha honom är i natt också.
Spenderat kvällen uppe hos älsklingen farmor med alla hundar, Svärfar, älsk syster + pojkvän. Alltid lika kul att ses då det inte är allt för ofta. Fick lite mer info om är vi ev kan göra om käket/lgh nu ivår, ska bli unerbart!

Nu är det dags att slänga sig i säng.. vill upp i vettig tid och hinna med nånting i morgon, så som umgås med Svärfar igen troligtvis. Provkörning av hans nya bil är väl ett måste om jag känner min man rätt :P


Det är så mysigt att ha den här grisen mellan oss i sängen ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

amäään vilken goos! :P vill pussaaa lite på den lilla neeeesan ;P hahah

2010-01-17 @ 14:01:45
URL: http://emmpaulina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja han är helt lövely.. löver att du ska få pusse på han nån dag! :D

2010-01-17 @ 21:20:02
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0