Måndag

Då har en helg fylld av jobb passerat. Men han även med fredagsmys med älsklingen, härliga lediga freagar! I lördag var det jobb x2 som gällde. Hann med lite mys med Elton väl hemma.

Söndagen var det ungefär samma sak, jobb och mys med både katt och hund då vi passat båda. Men annars som alla söndagar, sovandes i soffan men nu med hund på armen väl hemma.. om vi myste! :)

Prektik idag och det har mest vart vandring på stan. Möte på em för ett kommande samarbete inna det var dags att traska de få meterna hem till Emma för mys med tjejerna. Fika som vi gör bäst och massa babbel. På tiden då jag inte sett varken Emma eller Johanna på hur länge som helst typ..
Snälla Jonna följde med till B-vik så jag fick återlämna en massa som inte behövde få flytta in hos mig.

Ligger raklång i soffan nu med sprängande huvudvärk för typ 5 dagen irad. Måste vara nått som inte stämmer.. det här är inte likt mig! Vill bara sova bort det hela och hoppas på att det ska släppa tills imorgon iaf.


Man blir som man umgås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0