Shopping!

Igår efter praktiken mötte jag upp Jonna för en runda på stan. Då shopping lyckan inte var allt för stor i Barca tänkte vi göra ett försök i Karlstad. Och visst kom jag hem med en hel del påsar rikare och ett konto som minskade. Men allt var välbehövligt och vissa saker bara tvunget att ha!! ;)

Tog oss en promenad där vi hann filosofera igenom hela livet hem till Sara. Lite mys innan hon idag åkte till Örebro för att börja plugga. Tur hon inte flyttar helt ännu och att det bara är 10 mil bort. En helg i mars med bara tjejmys är redan inplanerad och jag längtar galet av att bara komma bort igen. Kommer bli tomt trots att du kommer vara hemma ofta vännen :P

Slank in en sväng hos Svärmor och P innan älsklingen plockade upp mig för att sängen kallade...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Puss hjärtat ;)

2010-01-14 @ 22:29:58
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0