Stackar mig!

Vaknade i natt med febervärkar i kroppen. NEEEJ! Har inte itd med det här.. jag som har praktik och allt. Men det var bara att skamset ringa praktiken och tala om att jag förblir hemma idag. Känns jäkligt dumt att åka dit när jag mår dåligt, samt att det är så jäklans kallt där inne så lär inte bli friskare.
Kände redan igår att det var på G, men dum som jag var tog jag ändå den där kalla promenaden.

Sovit över 14 timmar i natt vilket var väl behövligt. Antar allt kommer nu efter allt jobb under julen, resan, spänning införpraktiken osv.
Hursom känner jag mig något bättre nu och hoppas verkligen på att komma iväg i morgon. Vill inte vara ifrån praktiken ju, samtidigt som jag måste ju få bli frisk.

Har varit till mormor med mamma för att få lite medömkan och mat. Gos och bus med lilla Elton såklart.

Ligger nu nerbäddad i soffan under filten och gråter hejdlöst till Spårlöst. Äntligen har det börjat igång och jag lär sitta bänkad varje måndag 21.00 och gråta ;)


Ungefär så där pigg och allért är jag just nu :P


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vännen då :( Krya på dig! pusss

2010-01-11 @ 22:17:38
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0