V.4

Nu är det helg. Den här veckan har gått fort, imorgon är det redan fredag. Underbart!

Har varit på praktiken mindre än vanligt då jag "jobbat" kväll och lite annat. Hursom har det bara rullat iväg och jag har fått en hel del att fundera kring. Idag har det varit väldiga disskutioner som jag gillar, men det gjorde att tankarna flödade än mer.

Annars har jag inte hunnit med så mycket annat än träning och träffat vännerna en snabbis idag. Spenderat nån kväll/natt hos Svärmor och P. 100 nya frågor från båda håll som varje gång vi ses, om en del samma som innan..
I går kollade vi på I en annan del av Köping och skrattade så tårarna sprutade. Det är absolut inte åt dem man skrattar utan med dem, vilka jäkla godingar dem är. Tobbe är min absoluta favvo av dem alla.. tänk att få jobba med en sådan härlig bunt människor.. Vilken känsla :)

Nu är det dags för Robinson och gos i soffan med lillplutten Elton som är här och hälsar på oss ikväll. Åh vad jag älskar den lilla krabaten ♥


Går ingen nöd på de där två.. äkta kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0