Äldre och visare

Om en pyttestund är jag något äldre och visare än just nu. Men det där med visare vet jag inte, äldre hmm..? okej lite kanske, men va fan jag är ung och fräsch än. Så nu ska jag krypa ned i sängen, hoppas på att pirret som infann sig när man va liten kommer och vänta in klockan 01.09, min tid.

Förr låg jag alltid brevid mamma tills klockan blev exakt 01.09 och bara väntade på ett grattis och frågade mamma vad hon gjorde för si och så många årsedan, det var mys. Nu är det snart jag själv som ligger så med mitt egna barn :) Tills dess får mannen agera vaken-och-säga-grattis-person varje år!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha va mysigt då :) Låg också ofta och pratade med mamma så och hon fick berätta massa.



Hoppas du får en bra dag smulan! Vi hörs i veckan! <3

2010-07-19 @ 18:11:39
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0